TERMENI ȘI CONDIȚII

 

 DATELE FURNIZORULUI (VÂNZĂTORULUI):

Denumire: Stylist-Jewels Ltd.

Sediu social: Ungaria, 4244, Újfehértó, Rozmaring u. 4

Adresă de corespondență: 4244 Újfehértó, Nyíregyházi út 124

Cod Fiscal: HU14220263

Înregistrat la Oficiul Registrul Comerțului din Nyíregyháza

Cont bancar: 120428160170290300100005 Raiffeisen Bank

Relații clienți: +36-30-494-98-54

Adresă  de e-mail central (informații cu privire la comenzi sau produse): [email protected]

Servicii de hosting: Németh Lóránt EV, Ungaria,  9700 Szombathely, Szeben u. 1.

Adresă de email: [email protected]

PREVEDERI GENERALE

Prin realizarea comenzii, Cumpărătorul acceptă prezentele TC ale Vânzătorului în scopul reglementării drepturilor și obligațiilor reciproce ale părților în legătură cu raporturile decurgând din vânzarea Produselor de către Vânzător. Raporturile între Cumpărător și Vânzător sunt guvernate de prezentele TC, obligatorii pentru ambele părți, dacă în Contractul încheiat nu este stabilit expres altceva. TC delimitează drepturile și obligațiile Vânzătorului și ale clienților lui (Cumpărătorilor) și, în varianta lor în vigoare, formează conținutul contractului de vânzare-cumpărare (privind livrarea produselor), respectiv sunt parte integrantă a acestuia. Drepturile și obligațiile TC nereglementate expres sunt guvernate de prevederile reglementărilor juridice aferente și Codul civil.

În cazurile care nu sunt reglementate în prezentul document,  se aplică Codul Civil.

ACHIZIȚII DE PE PAGINA DE WEB

Magazinul online este disponibil cumpărătorilor în orice moment; cu toate acestea, Compania își rezervă dreptul de a dezactiva sau suspenda temporar magazinul online fără o notificare prealabilă.

Există posibilitatea ca magazinul online să fie temporar indisponibil sau respectiv exista posibilitatea ca temporar să nu se poată efectua plăți, din cauza operațiilor de întreținere și actualizare a magazinului online. Compania nu va fi responsabilă pentru daunele pe care le-ați putea suferi în timpul întreținerii și/sau actualizării magazinului online.

Înregistrare

Conținutul site-ului web este disponibil pentru toți Clienții fără înregistrare. Achiziția nu este supusă înregistrării, astfel încât Clientul are posibilitatea de a plasa o comandă prin intermediul Site-ului fără înregistrare.

Înregistrarea Clientului se realizează făcând clic pe meniul „LOGIN” din colțul din dreapta sus al Site-ului, făcând clic pe meniul „LOGIN”, va apărea interfața de Înregistrare, unde trebuie să-și introducă adresa de e-mail și parola, și apoi pe butonul Înregistrare. Faceți clic pentru a trimite înregistrarea dvs. Pentru ca înregistrarea să fie valabilă, Cumpărătorul trebuie să accepte conținutul declarației de confidențialitate a Vânzătorului, bifând căsuța. Sistemul va trimite apoi un mesaj automat despre înregistrarea cu succes. Următoarele opțiuni sunt disponibile la accesarea site-ului web:

Panou de control: vizualizați comenzile recente din contul Dvs., modificați adresele de livrare și de facturare și editați parola și alte informații despre cont.

Comenzi: Puteți vizualiza comenzile anterioare

Descărcări:

Adrese: Aici puteți înregistra adresa de facturare și expediere, care a fost salvată ca implicită.

Informații despre cont: Nume, Prenume, Nume afișat (nume de utilizator), Adresa de e-mail pot fi introduse aici și  de asemenea,  este posibilă schimbarea parolei aici

Deconectare

Datele marcate cu un asterisc sunt necesare pe interfața de înregistrare..

Utilizatorii au dreptul de a-și anula înregistrarea în orice moment, trimițând un e-mail la [email protected]. La primirea mesajului, Furnizorul  este obligat să anuleze imediat înregistrarea.  Datele utilizatorului vor fi șterse din sistem imediat; cu toate acestea, acest lucru nu afectează păstrarea datelor și documentelor legate de comenzile deja plasate și nici nu are ca rezultat ștergerea acestor date. După eliminare, nu există nicio modalitate de a restaura datele. Dacă Utilizatorul se răzgândește după ștergerea datelor și dorește să facă o altă achiziție pe Site, va trebui să se înregistreze din nou.

Utilizatorul este singurul responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de acces ca utilizatorilor (în special parole). În cazul în care Utilizatorul ia la cunoștință că parola furnizată în timpul înregistrării poate fi accesată de un terț neautorizat, acesta este obligat să-și schimbe parola imediat, iar dacă se suspectează că terțul folosește în vreun fel parola greșită, acesta trebuie să notifice Furnizorul de îndată.

Furnizorul nu va fi răspunzător pentru nicio daună rezultată din uitarea parolei de către Utilizator sau punerea acesteia la dispoziția persoanelor neautorizate, din orice motiv care nu este imputabil Furnizorului (dacă există înregistrare pe site).

Utilizatorul este obligat să furnizeze propriile sale date reale în timpul înregistrării/cumpărării. În cazul furnizării informațiilor neadevărate sau date de identificare care pot fi legate de o altă persoană, contractul electronic rezultat va fi nul. Furnizorul este exclus de orice răspundere, în cazul în care Utilizatorul folosește serviciile sale în numele altei persoane, cu datele altei persoane

Utilizatorul este de acord să actualizeze informațiile personale furnizate în timpul înregistrării, după cum este necesar, pentru a se asigura că sunt actuale, complete și exacte.

Furnizorul  își rezervă dreptul, la primirea comenzilor, în cazul în care autenticitatea datelor Utilizatorului  este discutabilă sau de neînțeles, de a șterge datele și de a declara nevalide comenzile plasate cu aceste date.

Plasarea comenzilor:

Comenzile sunt procesate și trimise prin poștă în timpul orelor de lucru în zilele lucrătoare, iar serviciul pentru clienți este suspendat în weekend.

Utilizatorul poate alege dintre produsele de pe Site, clasificate după categorii, care pot fi comandate de pe Site în meniul de sus al Site-ului și poate selecta produsul pe care dorește să îl comandă.

Utilizatorul poate afla  caracteristicile detaliate, prețul și eventual alte caracteristici opționale ale produsului ce urmează a fi comandat făcând clic pe denumirea produsului sau pe imaginea care înfățișează produsul.

Făcând clic pe pictograma „Adaugă în Coș” de sub produse, Utilizatorul poate plasa produsul dorit în coșul său virtual și va putea,  de asemenea, introduce cantitatea exactă a produsului.

Utilizatorul poate verifica conținutul coșului (numărul produsului selectat și valoarea comenzii) făcând clic pe pictograma „Coș” din meniul de sus al Site-ului.

În interfața „Coș”, Utilizatorul poate vizualiza și verifica lista de produse introduse în coș, prețul acestora, numărul de bucăți care urmează să fie comandate și valoarea comenzii în partea de jos a tabelului.

În această interfață, Utilizatorul poate schimba oricând conținutul coșului său, deoarece are opțiunea de a șterge un produs din coșul său făcând clic pe butonul „X” din partea stângă a Produselor, sau de a modifica cantitatea produsului, introducând numărul exact.

Faceți clic pe butonul „Actualizare coș” pentru a actualiza coșul.

În această interfață, Utilizatorul poate valorifica și cuponul disponibil completând câmpul „Rambursează cupon” din colțul din stânga jos al tabelului. Dacă codul de cupon este activ, sistemul va valida automat reducerea asociată cuponului.  Sistemul va calcula comanda și va indica orice costuri de transport.

Puteți intra în casierie făcând clic pe butonul „Mergeți la Casă”. Odată selectat, veți fi dus la interfața Casă.

Achizițiile se pot face cu sau fără înregistrare pe site. Dacă v-ați înregistrat deja sau ați cumpărat de la noi, „Sunteți un client care revine? Apasați pentru logare. Dacă nu v-ați înregistrat încă la noi, vă puteți finaliza comanda introducând datele dumneavoastră.

După ce v-ați  autentificat sau ați introdus datele, trebuie să selectați pe interfață metoda de plată și livrarea dorită, sau puteți introduce și alte comentarii aici completând „Note la comandă”, dar acest lucru nu este obligatoriu.

Informațiile marcate cu asterisc în momentul comenzii sunt obligatorii.

După  furnizarea datelor este important ca  pentru a continua achiziția, Utilizatorul trebuie să accepte condițiile contractului și Politica de Confidețialitate, bifând căsuța de pe această interfață.

Dacă nu bifați, sistemul nu vă va permite să mergeți la pagina următoare. Odată bifată, vă puteți finaliza comanda făcând clic pe butonul „Trimiteți comanda”. Utilizatorul are și posibilitatea de a se abona la buletinul informativ al Furnizorului bifând căsuța de pe această interfață.

De asemenea, Furnizorul va anunța Utilizatorul cu privire la succesul comenzii în următoarea interfață, dar și prin e-mail.

Comanda se plasează făcând clic pe butonul „Comanda”, moment în care Utilizatorul va trebui să efectueze și plata.

Prețul produselor

Prețurile noastre sunt prețurile de listă, valabile la momentul comenzii, care se găsesc în dreptul produselor din magazinul online. Prețurile sunt prețuri brute, cu TVA inclus, însă aceste prețuri nu includ costurile de transport.

Costurile de transport pot fi găsite în timpul procesului de finalizare a comenzii, înainte de finalizarea comenzii și în Condițiile de achiziție.

Prețurile includ ambalajul (geanta decorativa textila/bijuterii) si o cutie cadou per comanda. În cazul în care  aveți nevoie de mai mult de o cutie cadou vă rugăm să indicați numărul de piese (dar nu mai mult decât numărul de bijuterii comandate) în căsuța „NOTĂ”.

În cazul în care există o eroare sau defect la produsele sau prețurile din magazinul web, ne rezervăm dreptul de a face corecturi. În acest caz, vom informa Clientul cu privire la noile date, imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Cumpărătorul poate confirma ulterior comanda din nou sau există posibilitatea ca oricare dintre părți să  denunțe unilateral contractul.

Suma totală de plată,  calculată pe baza rezumatului comenzii și a scrisorii de confirmare, include toate costurile comenzii, inclusiv taxele de livrare la domiciliu dacă ați comandat produsul cu livrare la domiciliu. Factura (și, dacă este cazul, certificatul de garanție) este inclusă în colet.

Dacă, în pofida tuturor diligențelor Furnizorului, pe interfața magazinului online s-a afișat un preț incorect dintr-o posibilă eroare de sistem, apărând preț ”0 Lei” sau ”1 leu”, în acest caz Furnizorul nu este obligat să confirme comanda la un preț incorect, dar are optiunea de a respinge și a oferi confirmare la prețul corect, în cunoștinta căruia Utilizatorul are dreptul de a nu accepta oferta modificată. Prin pret incorect înțelegem prețul la care antreprenorul nu are vointa contractuală de a încheia contractul.

Corectarea erorilor de  introducerea datelor

Utilizatorul are posibilitatea de a reveni oricând la faza anterioară, unde poate corecta datele introduse.

Confirmarea comenzii

Furnizorul va confirma Utilizatorului fără întârziere sosirea solicitării prin intermediul unui e-mail automat de confirmare.  E-mailul de confirmare conține datele furnizate de Cumpărător în timpul achiziției sau înregistrării (facturare și informații despre livrare), numărul de identificare a  comenzii, data comenzii, lista produselor comandate, cantitatea, prețul produsului, costul de transport și suma finală de plătit.

În cazul în care Utilizatorul nu primește această confirmare în termenul prevăzut, dar nu mai târziu  de 48 de ore de la plasarea comenzii de către Utilizator, Utilizatorul este eliberat  de obligația de acceptare ofertă sau  de obligația contractuală.

Furnizorul este exclus de orice responsabilitate de confirmare în cazul în care confirmarea nu este primită la timp, deoarece Utilizatorul  a furnizat o adresă  de e-mail incorectă în timpul plasării comenzii sau nu poate primi mesaj din cauza saturației spațiului  de stocare aparținând contului său.

Utilizatorul ia la cunoștință faptul că, mesajul de confirmare amintită în secțiunea anterioară este doar o confirmare automată și nu constituie un contract. Contractul se încheie în momentul  în care Furnizorul anunță Utilizatorul într-un alt e-mail cu privire la detaliile și îndeplinirea preconizată a comenzii, ulterior confirmării automate mentionată la punctul anterior

În cazul în care Utilizatorul  a trimis deja comanda către Furnizor și observă o eroare cu privire la date în e-mailul de confirmare, acesta trebuie să anunțe Furnizorul în termen de 1 zi pentru a evita onorarea comenzilor nedorite.

E-mailul de confirmare este considerată momentul încheierii contractului de cumpărare.

Relația contractuală se stabileşte la primirea acceptării comenzii (acceptare), pe care Furnizorul o trimite Utilizatorului prin e-mail la adresa de e-mail a Utilizatorului.

Utilizatorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare de la distanță atunci când încheie contractul de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare de la distanță în ceea ce privește încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile telefonice), sunt suportate de Utilizator, și nu diferă de tariful standard.

Metode de plată:

Ca opțiune de plată, Utilizatorul poate alege opțiunile Ramburs la livrare sau Transfer în avans.

Plata cu ramburs la curier: Prețul produsului comandat pe Site și costul livrării (suma finală din email-ul de confirmare) vor fi plătite de către Utilizator curierului în numerar

Plata în avans: Utilizatorul va plăti Furnizorului prețul produselor comandate prin transfer bancar în contul bancar indicat la pct. 1 înainte de livrarea sau primirea acestora. Dacă se alege această metodă de plată, Utilizatorul trebuie să aștepte până când Furnizorul confirmă comanda înainte de a iniția transferul. Furnizorul va preda produsul comandat serviciului de curierat după creditarea în factură a prețului de achizitie.

Factura

La livrarea produselor comandate, Furnizorul va emite o factură către Utilizator pentru a dovedi plata.

Transport

Livrarea comenzilor plasate pe Site va fi livrată prin serviciile de curierat DPD Sa. e Express One Kft. Costul de livrare este de 25 RON. Nu există opțiune de livrare gratuită pentru comenzile de ramburs.

Taxa de ramburs este de 6 RON.

Comenzile sunt acceptate doar pentru adresele din http://zemajewels.ro Termen de livrare: 2-5 zile.

Serviciul de curierat livrează comenzi între orele 08:00 si 17:00, de luni până vineri. În cazul în care Utilizatorul  nu este prezent la adresa specificată în această perioadă, este recomandabil  furnizarea unei  adrese de livrare la care Utilizatorul poate primi în siguranță produsul comandat în perioada de livrare.

În cazul în care Utilizatorul  nu este prezent la adresa de livrare specificată și coletul nu este preluat  de către Utilizator, curierul va lăsa o notificare la adresa de livrare. Serviciul de curierat va încerca să livreze produsele comandate încă o dată.

Utilizatorul este obligat să inspecteze fără întârziere coletul, de preferat în fața curierului, la livrare, iar în cazul constatării unei deteriorări la produse sau ambalaje, este obligat sa solicite întocmirea unui proces verbal de constatare defect. În caz de orice deteriorare sau defect Utilizatorul nu este obligat să accepte coletul. În cazul în care Utilizatorul nu inspectează coletul, acesta va încălca contractul și va suporta consecințele (dificultatea de a dovedi starea produsului).

Termen de livrare: 2-5 zile, dacă produsul comandat este disponibil în depozitul Furnizorului.

Termenele de livrare pot varia în funcție de metoda de plată aleasă. În cazul transferului bancar, primirea banilor sau primirea unui document despre transferul inițiat (chitanța de plată, încheierea tranzacției) contează ca zi de plasare a comenzii. Timpul de livrare este de 3-4 zile lucrătoare, după ce tranzacția de plată este închisă, adică data creditării contului bancar al Furnizorului.

La primirea comenzii, Furnizorul va informa Utilizatorul  despre livrarea produselor care nu se află în stoc separat prin e-mail sau telefonic. Dacă Utilizatorului  nu îî convine termenul  de livrare modificat, își poate retrage intenția de achiziție.

În cazul în care Furnizorul nu poate îndeplini comanda în termenul stabilit mai sus, va contacta Utilizatorul  prin e-amil sau telefonic pentru  a stabili  termenul  de livrare.

În cazul în care comanda nu poate fi onorată (lipsa materialelor, lipsa stocului etc.), Utilizatorul va primi o notificare separată în aceeași zi sau cel mai târziu în urmatoarea zi lucrătoare de la primirea comenzii.

Cu excepția cazului în care părțile convin altfel, Furnizorul va pune produsul la dispoziția (livrare) Utilizatorului fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile de la încheierea contractului.

În cazul unei întârzieri a Furnizorului, Utilizatorul are dreptul de a stabili un termen suplimentar. În cazul în care vânzătorul nu reușește să execute comanda în termenul suplimentar, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.

Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a stabili un termen suplimentar dacă:

  • a) Furnizorul a refuzat executarea contractului; sau
  • b) contractul ar fi trebuit executat la momentul convenit,așa cum au convenit părțile, și nu altfel

Anularea comenzii

Comandă greșită

În cazul în care plasați o comanda din greșeală, ne puteți înștiința prin e-mail la [email protected] înainte de expedierea coletului, fără nici o consecință.

Dacă nu putem să vă onorăm comanda în timpul în care  care l-ați solicitat, puteți, de asemenea, să vă anulați comanda fără consecințe.

Dacă produsele comandate nu ajung la timp, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți .

Dreptul  de retragere (retur) din contractul la distanță

Potrivit O.G. 21/1992 republicată cu modificări și completări ulterioare, consumatorul este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu O.U.G. 34/2014 actualizată.

Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta decât costurile directe legate de returnarea produselor” – O.U.G. 34/2014 actualizată. Perioada de retragere menționată expiră în termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte tertă, alta decât transportatorul și care este indicata de consumator, intra în posesia fizică a produselor.

Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante: a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in actul normativ  b) de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract pe un suport durabil c) de a completa și de a transmite în format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexa actului normativ, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispozitiile din prezentul articol din actul normativ revine consumatorului.  ,,Consumatorul returneaza produsele sau le înmâneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să receptioneze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.”

Formular de Retragere

Vă rugăm să completați cu datele solicitate  și să trimiteți documentul semnat la adresa de e-mail a companiei: [email protected] sau să le trimiteți prin poștă la adresa poștală:

Ungaria, 4244 Újfehértó, Nyíregyházi utca 124.

Subsemnatul declar ca in legatura cu produsul comandat imi exercit dreptul de retragere in ceea ce priveste contractul de vanzare a urmatoarelor produse.

Numele cumpărătorului:

Adresa cumpărătorului:

Numarul contului bancar:

Preț:

Identificare comandă/ nr. Comandă:

Data preluării produsului/produselor:

Denumirea produsului/ produselor, cantitate:

Nr. factură comandă:

Justificare (opțional)

Semnatura consumatorului

Data

Obligatiile Vanzatorului în cazul retragerii de către consumator

Obligația vânzătorului de rambursare

Vânzătorul va rambursa suma plătită de consumator pentru produsul comandat în termen de 14 zile de la cunoștința retragerii. Costurile suplimentare aferente comenzii (ex. ramburs, costuri de transport, taxa de serviciu de schimb) precum și costurile de retur sunt suportate de consumator.

În cazul retragerii din contract, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze suma primită  de la Cumpărător înainte ca Cumpărătorul să returneze bunurile sau înainte ca Cumpărătorul  să-i ofere dovada expedierii bunurilor Vânzătorului.

Dacă Vânzătorul a oferit un discount pentru produs înainte de retragerea din contract, suma discountului va fi dedusă în cazul în care Cumpărătorul  se va retrage din contract, iar Cumpărătorului i  se va rambursa costul produsului, minus discountul oferit.

Procedura de rambursare a Furnizorului

Furnizorul va rambursa consumatorului suma returnată în același mod ca modalitatea de plată utilizată de consumator. Cu acordul expres al consumatorului, Furnizorul poate utiliza o altă metodă de plată pentru rambursare, dar consumatorului nu i se poate percepe nicio taxă suplimentară ca urmare. Furnizorul nu va fi responsabil pentru nicio întârziere din cauza numărului de cont bancar sau a adresei poștale furnizate incorect și/sau incorect de către Consumator

Obligațiile consumatorului  în cazul retragerii sau rezilierii

Reguli de returnare:

Clientul își poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la plasarea comenzii (în conformitate cu Decretul Guvernului 45/2014 (26.II.), clientul poate renunța la achiziție fără a da motive prin intermediul unei declarații scrise (e-mail, scrisoare)).Retragerea acoperă rambursarea valorii produsului (produselor), dar nu și a costurilor de transport.

Conținutul retragerii:

Elemente obligatorii:

Partea care răspunde: nume, adresă, număr de comandă, produsul comandat, poza  tașată a produsului. Justificare opțională Dacă ați plătit în numerar la livrare sau prin transfer bancar: vă rugăm să indicați în formularul de retragere numărul contului bancar în care va fi returnată valoarea produsului (produselor) în caz de retragere. În caz contrar, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți sau să trimiteți un e-mail la [email protected].

Politica de rambursare:

În cazul rambursării imediate prin card de credit, în cazul rambursării prin transfer  ancar, perioada de rambursare pentru ZEMA este de 8 zile calendaristice de la data livrării  rodusului la centrul nostru de colete.

 

IMPORTANT:

ZEMA este obligată să ramburseze doar valoarea produsului (produselor) returnat(e)  are a (au) ajuns la centrul nostru de colete în stare intactă din fabrică sau cu defecte inerente.

Costurile de returnare a produsului

Consumatorul suportă costul direct al returnării produsului. Produsul trebuie returnat la adresa Furnizorului. În cazul în care, după începerea executării contractului, consumatorul reziliază contractul de prestare a unui serviciu în afara sediului comercial sau în lipsă, acesta plătește întreprinderii o taxă proporțională cu serviciul prestat până la data notificării întreprinderii. Suma care trebuie plătită de către consumator se stabilește proporțional în baza sumei totale a contraprestației prevăzute în contract, plus taxe. În cazul în care consumatorul dovedește că suma totală astfel determinată este excesivă, suma pro rata se calculează pe baza valorii de piață a serviciilor prestate până la data încetării contractului.

Responsabilitatea Cumpărătorului pentru scăderea valorii Produsului:

Cumpărătorul va fi legal responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor ca rezultat al folosirii bunurilor într-un mod diferitfață  de cel pentru care produsul  a fost creat.

 

Exceptări de la dreptul de retragere:

În conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru:

  1. contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
  2. furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

c.furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personaizate în mod clar

d.furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

  1. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sanatății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.
  2. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
  3. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuțiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla.
  4. în cazul unui contract de afaceri în care întreprinderea vizitează consumatorul la cererea expresă a consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținerei.
  5. furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  6. contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

k.furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Garanții:

Toate bunurile comercializate beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare .

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanția acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul  emis de producător și începe să curgă  de la data înscrisă în factura de achiziție.

Durata termenului  de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de către acesta până la data aducerii produsului în stare normală  de utilizare, respectiv data notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.

Garanția de bună funcționare

Care sunt condițile de acordare  a garanției?

În cazul unui defect al bunurilor achiziționate de la Funizor, Consumatorul are dreptul să depună o reclamanție în baza prevederilor garanției din Codul Civil sau în conformitate cu principiile garanției  acordate pentru produs.

Ce drepturi are Consumatorul la revendicarea  garanției de bună funcționare?

Consumatorul poate opta pentru următoarele pretenții de garanție: poate solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea unei cereri selectate de Consumator ar fi imposibilă sau ar implica un cost suplimentar disproporționat pentru Furnizor, în comparație cu satisfacerea unei alte cereri. Dacă nu  a solicitat sau nu a putut solicita reparația sau înlocuirea, va putea solicita o reducere proporțională a contraprestației sau repararea defectului  de către Furnizor pe cheltuiala proprie sau, în ultimă fază, vă puteți retrage din contract.

Care este perioada de garanție?

Consumatorul este obligat să raporteze defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu vă mai puteți exercita drepturile de garanție dincolo de perioada de prescripție de doi ani de la executarea contractului.

Dacă obiectul contractului dintre Consumator și Furnizor este un articol second-hand, părțile pot conveni asupra unui termen de prescripție mai scurt; nici în acest caz nu poate fi impus un termen de prescripție mai mic de un an.

Cui va putea revendica garanția?

Consumatorul poate solicita validarea garanției Furnizorului.

Care sunt celelalte condiții pentru aplicarea drepturilor de garanție?

În termen de șase luni de la efectuare, nu există alte condiții decât notificarea defectului pentru a vă pune în aplicare cererea de garanție, dacă certificați că produsul sau serviciul a fost furnizat de către Furnizor. Cu toate acestea, după expirarea celor  șase luni de la prestare, Consumatorul este obligat  trebuie să dovedească că defectul pe care l-a identificat exista deja prezent la momentul executării contractului.

În cazul produselor second-hand, garanția și drepturile de garanție se dezvoltă diferit de regulile generale.  Și în cazul produselor uzate se poate vorbi și de defecte, dar trebuie avute în vedere circumstanțele în baza cărora Consumatorul s-ar putea aștepta să apară anumite defecte. Din cauza perimării, apariția anumitor defecte devine din ce în ce mai frecventă, drept care nu se poate presupune că un produs uzat poate avea aceeași calitate ca unul nou achiziționat. Pe baza acestui fapt, Clientul își poate exercita drepturile de garanție numai cu privire la defectele care depășesc defectele care decurg din utilizare și au apărut independent de acestea. În cazul în care produsul utilizat este defect și Clientul, care se califică drept Consumator, a fost informat despre acesta în momentul achiziției, Furnizorul de servicii nu este răspunzător pentru defectul cunoscut.

Garanția legală  de conformitate

În ce cazuri își poate exercita Consumatorul drepturile de Garanția legală  de conformitate?

În cazul unui defect al produsului Consumatorul poate, la alegerea sa, să solicite o revendicare pentru o garanție de conformitate sau garanție de reparare.

Ce drepturi are Consumatorul pe baza revendicării sale de garanție conformitate?

Ca pretenție  de garanție de conformitate, Consumatorul poate solicita doar repararea sau înlocuirea unui produs defect.

În ce cazuri un produs poate fi considerat defect?

Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.

Care este termenul limită de a solicita executarea  de garanție  conformitate?

Puteți să vă revendicați garanția  de conformitate a produsului în termen de doi ani de la introducerea produsului pe piață de către producător. La expirarea acestui termen, acesta va înceta să mai aibă dreptul de a face acest lucru.

Împotriva cui și în ce alte condiții puteți revendica garanția de conformitate a produsului?

Garanția de conformitate a produsului se va revendica numai împotriva producătorului sau distribuitorului bunului. În cazul unei solicitări de garantare, Consumatorul trebuie să dovedească defectul produsului.

În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului?

Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:

  • produsul nu a fost fabricat sau comercializat în cadrul unei activității sale
  • defectul nu era detectabil la momentul introducerii pe piata  în lumina cunoștințelor științifice și tehnice, sau
  • defectul produsului se datorează aplicării unei legislații sau a unui regulament oficial obligatoriu.

Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească unul dintre  motive pentru a fi scutit de obligația garanției.

De reținut că, din cauza aceluiași defect, nu se va putea solicita garanția de conformitate și garanția de reparație în același timp. Cu toate acestea, dacă cererea de garanție de reparare a produsului a fost aplicată cu succes,  se va putea face cererea de garanție de conformitate înmpotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau piesa reparată.

În conformitate cu Decretul privind Regulile de procedură pentru gestionarea cererilor de garanție și valablitate pentru bunurile vândute în baza unui contract între un Consumator și o întreprindere, Furnizorul se va strădui să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum 15 zile. Dacă durata reparației sau înlocuirii este depășește 15 zile, Furnizorul este obligat să informeze Consumatorilor cu privire la durata estimată a reparației sau înlocuirii. Informațiile vor fi furnizate cu acordul prealabil al consumatorului, prin mijloace electronice sau prin orice alt mijloc agreat de către consumator.

Când este exonerat Furnizorul de obligațiiile de garantare?

Furnizorul este exonerat de obligația de garantare numai dacă dovedește faptul că, cauza defectului a survenit după executare. Furnizorul  nu trebuie să acorde garanție după perioada de garanție (durata de viață estimată de profesionist) pentru daune rezultate din uzura naturală.

În plus, Furnizorul nu va fi răspunzător pentru nicio daună rezultată din manipularea necorespunzătoare sau neglijentă, utilizarea excesivă sau alte efecte decât cele specificate sau alte utilizări necorespunzătoare a produselor după transferul riscului de deteriorare.

În cazul în care Consumatorul pretinde o înlocuire în termen de trei zile lucrătoare de la data achiziției (punerea în funcțiune) din cauza unui defect al produsului de larg consum, Furnizorul este obligat să înlocuiască produsul de larg consum, cu condiția ca defectul să împiedice utilizarea prevăzută.

Procedura de gestionare a reclamațiilor:

Scopul Furnizorului este de a onora toate comenzile la calitatea corespunzătoare, cu satisfacția deplină  a clientului. În cazul în care  Consumatorul totuși dorește să depună plângeri cu privire la contract sau la executarea acestuia, acesta poate face acest lucru la numărul  de telefon : +36 484 98 54, adresa de email: [email protected] sau la adresa postală  de mai sus.

Consumatorul poate comunica plângerea  verbal sau în scris,  plângere având ca obiect conduita, activitatea sau omisiunea afacerii sau a unei persoane care acționează în numele sau în beneficiul întreprinderii în legătură cu distribuția sau vânzarea bunurilor către consumatori.

Furnizorul va investiga imediat reclamația verbală și o va remedia după caz. În cazul în care clientul nu este de acord cu gestionarea reclamației sau nu este posibilă investigarea imediată a reclamației, Furnizorul va întocmi imediat proces-verbal  și va furniza o copie clientului.

Procesul verbal trebuie să cuprindă următoarele:

Numele și adresa consumatorului:

locul, ora și modalitatea de depunere a reclamației,

o descriere detaliată a plângerii consumatorului, documente și alte dovezi prezentate de consumator;

o declarație a întreprinderii cu privire la poziția sa cu privire la reclamația consumatorului, dacă reclamația poate fi investigată imediat,

semnătura persoanei care a întocmit procesul-verbal și, cu excepția unei plângeri verbale formulate prin telefon sau prin alte mijloace electronice, semnătura consumatorului,

locul și ora înregistrării procesului-verbal,

în cazul unei plângeri orale comunicate prin telefon sau alt serviciu de comunicații electronice, numărul unic de identificare al plângerii/ numărul  de înregistrare.

Furnizorul va răspunde la reclamația scrisă în termen de 30 de zile în scris. Acesta indică motivele respingerii reclamației. Furnizorul va păstra procesul verbal de reclamație și o copie a răspunsului timp de 5 ani și o va prezenta autorităților de control la cerere.

De reținut faptul că, în cazul în care reclamația consumatorului este respinsă, se va putea iniția procedură oficială pentru litigii sau de mediere, după cum urmează:

Consumatorul poate depune o plângere la Autoritatea pentru Protecția Consumatorului: https://anpc.ro/articol/588/comisariate-regionale-comisariate-judetene

În cazul unei reclamații din partea Consumatorului, acesta are posibilitatea de a contacta o societate de mediator.

Societatea de mediere are competența de a soluționa litigiile între consumator și furnizor în afara instanței. Sarcina mediatorului este de a încerca să ajungă la o înțelegere între părți în vederea soluționării litigiului.

La cererea consumatorului sau a Furnizorului, mediatorul va consilia cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.

În cazul unei plângeri din partea consumatorilor, se poate utiliza platforma UE de soluționare a litigiilor online. Utilizarea platformei necesită o înregistrare simplă în sistemul Comisiei Europene făcând clic aici. După înregistrare, consumatorul își poate depune reclamația prin intermediul site-ului online la http://ec.europa.eu/odr

Furnizorul este obligat să coopereze în cadrul procedurii comisiei de conciliere. În acest context, transmite răspunsul său organului de conciliere și asigură participarea persoanei imputernicite să cadă de comun acord la audiere. În cazul în care sediul social sau sediul întreprinderii nu este înregistrat în județul în care funcționează organul de conciliere cu competență teritorială, obligația întreprinderii de a coopera se extinde pentru a oferi posibilitatea încheierii unui acord scris în conformitate cu nevoile consumator.

În cazul în care consumatorul nu se adresează unui organ de conciliere sau procedura este nereușită, consumatorul are posibilitatea de a se adresa instanței pentru soluționarea litigiului.

DREPTUL DE PROPRIETATE

Până la plata integrală a prețului de achiziție, produsul va rămâne proprietatea Furnizorului. Dacă, din orice motiv, produsul se află în posesia Consumatorului înainte de achitarea integrală a prețului de achiziție, acesta este răspunzător față de Furnizor pentru toate daunele cauzate.

TERMENI  DE UTILIZARE

Consumatorul  poate folosi site-ul exclusiv pe propriul risc și este de acord că Furnizorul nu va fi responsabil pentru nicio daună materială sau nematerială care decurg din această utilizare.

Furnizorul își declină orice responsabilitate pentru comportamentul utilizatorilor site-ului. Consumatorul este obligat să se asigure că utilizarea site-ului web nu încalcă direct sau indirect drepturile terților sau legea. Consumatorul este pe deplin și unic responsabil pentru propria sa conduită, Furnizorul va coopera în acest caz pe deplin cu autoritățile de urmărire penală pentru a detecta încălcările.

Paginile  pot conține link-uri care duc la paginile altor Furnizori. Furnizorul nu este responsabil pentru practicile de confidențialitate și alte activități ale acestor furnizori de servicii.

Datorită naturii globale a Internetului, Consumator este de acord să respecte prevederile legislației naționale aplicabile atunci când folosește Site-ul.  În cazul în care orice activitate legată de utilizarea Site-ului web nu este permisă de legea statului Consumator, Consumatorul va fi singurul responsabil pentru utilizarea acesteia.

În cazul în care Consumatorul observă conținut inacceptabil pe Site, el este obligat să notifice imediat Furnizorul. În cazul în care Furnizorul consideră că indicația este întemeiată, acesta are dreptul de a șterge sau modifica imediat informațiile.

Accesând una dintre paginile www.zemajewels.ro, acceptați termeni și condiții, chiar dacă nu sunteți utilizator înregistrat al magazinului online.

Ne cerem scuze pentru orice greșeală de conținut, estetică sau ortografie de pe această pagină și ne străduim în mod constant să le corectăm. Furnizorul depune toate eforturile pentru a se asigura că toate datele și informațiile din magazinul web sunt corecte și actualizate, dar își declină orice răspundere pentru erorile tipografice și alte erori de tipar și își rezervă dreptul de a refuza o comandă care conține date incorecte din orice motiv , chiar și după  confirmare.

Conținutul din magazinul web www.zemajewels.ro este proprietatea fizică și intelectuală a Furnizorului. Este interzisă descărcarea (duplicarea) conținutului sau al oricărei părți al acestuia, retransmiterea acesteia către public, utilizarea lui în orice alt mod, stocarea electronică, prelucrarea și vânzarea acestuia fără acordul scris al Furnizorului de servicii. În același timp, utilizatorul poate descărca Termeni și condiții și Protecția a datelor personale/Politica de confidențialitate fără nici-o condiție și restricție și le poate stoca sub orice formă.

Chiar si cu acordul scris, orice material poate fi preluat de pe site numai cu referire la site-ul menționat.

Utilizarea neautorizată are consecințe penale și civile. Furnizorul poate cere încetarea încălcării și despăgubiri pentru daune.

Adaptarea sau decriptarea conținutului sau părților site-ului este interzisă; utilizarea neloială a ID-urilor de utilizator și a parolelor; utilizarea oricărori aplicații prin care ar fi posibilă modificarea sau indexarea site-ul  sau orice parte a acestuia.

Site-ul este protejat prin dreptul de autor, utilizarea sa este posibilă numai cu acordul scris al Furnizorului de servicii, cu excepția linkului.

Prin utilizarea Serviciului, Cumpărătorul este de acord că Vânzătorul poate utiliza datele încărcate de Cumpărător în timpul utilizării Serviciului în orice moment și oriunde în cadrul Politicii de confidențialitate relevante, fără restricții și fără a plăti o taxă separată.

MODIFICAREA UNILATERALĂ A TERMENILOR ŞI CONDIŢIILOR

Furnizorul își rezervă toate drepturile aspura site-ului, a oricărei părți  a acestuia și asupra conținutului care apare pe acesta, precum și asupra distribuției paginii.

Furnizorul are dreptul să modifice unilateral  Termeni și Condiții Generale și va notifica Utilizatorii înregistrați și/sau Cumpărătorii anteriori cu privire la modificările survenite prin e- mail.

Coșul meu
Lista de dorințe
Recent Vizualizate
Comparați produsele (0 Produse)
Comparați produsul
Comparați produsul
Comparați produsul
Comparați produsul
Categorii